czwartek, 18 grudnia 2014

List od czytelników 1

Moi drodzy!
Ostatnio jesteśmy zasypywani mailami z pytaniami od czytelników.
Oto jednen z nich:

Drogi Suchy Blogu!
jestesicie dla mnie wielka inspiracią!
Mam jednak pewien problem. Spżedałam moje LPS, a kidy zobaczyłam waż fpis, pocułam się bardzo żle. Srobiło mi się ich rzal. Nie wiem jak sa draktowane w nowym domku. CO ZROBIĆ????
(pszeplaszam za błedy, mam tylko 7 lat)
Pozdlawiam
Kasia


Postanowiłyśmy pomóc biednej Kasi. Oto nasza odpowiedź:


Droga Kasiu!
Po pierwsze, pamiętaj, aby jus nigdy nie sprzedawać swoich LPS! Pomyśl, jak ty byś się czuła w ich sytuacji. Teraz polecam ci zadzwonić do ich obecnej właścicielki i popytać jak LPSy się czuja. Może ona pozwoli ci je odwiedzić i się z nimi pobawić? W ramach rozgrzeszenia kup sobie 5 kolejnych LPS i zajmuj się nimi jak najlepiej potrafisz!
Pozdrawiamy
Suche trio
P.s popracuj nad ortografią

by Miłośnik Rondla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz