środa, 17 grudnia 2014

Polecany blog 1

http://pamietnikmelanii.blog.interia.pl/
polecam bloga, OPISUJE GO LAMA Z LPS O IMIENIU LAMA XD I JEJ SIOSTRA PLUJKA, bardzo ciekawe polecam
fragment tekst z bloga, mam nadzieję, że was zachęci do przeczytania całego
Elo-Hello!!!
Nazywam się Plujka i ten blog będę pisać z moją siostrą Lamką.
(jej pełne imie to Lama xD). Mam 13 lat. 6 grudnia będę obchodzić
14 urki ale czadowo nie? Wygląd mój znacie z nagłówka. Ja pisze z
3 przyczyn:
1. Jestem starsza.
2. Jesem z SEP a ona nie.
I 3....
Co robisz?
Nic nic...
Co ty tu takiego piszesz?
Spadaj Lamka!!!!
Oj pliska daj coś napisać!!!!
YYY... No i pisałam sama bo ona nic nie wiedziała. Ehhh... Lamka pisz
jak chcesz...
JuHu!!!! Nazywam się poprostu Lama. Mam 12 lat a urki obchodzę.... Dzisiaj!!
Tak tak wcześniej miałam 11 ale teraz już 12 i...
Bla bla bla... Nic tylko piszesz...


 by koczownik z majonezem
ps. postaram się dodawać zdjęcia do polecanych filmików

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz